5/29/2016

Summer started alrady

Thank you for this great weather!!! I've been sunbathing every time I've had a chance. :) My holiday kind of started cause I have more free days from the restaurant. We've been spending a lot of time in the summer cottage too. The water temperature was already 21C and oh boy I swam!

The workaway exchange students left two weeks ago. There is a Brazilian girl coming here for two days soon and I can't wait! :) Hosting was a lot of fun and it really made us all go out of our comfort zones, in a good way! I'm definitely gonna do this again but now it's good for us to have some family time.

Kiitos upeista aurinkoisista keleistä! Aurinkoa on tullu otettua aina kun mahdollista. :) Mun loma vähän jo alkokin kun on ollut paljon vapaapäiviä ravintolasta! Ollaan oltu myös paljon mökillä. Veden lämpötila oli jo 21C!

Workaway vaihtarit lähti pari viikkoa sitten. Braziliasta asti ois tulossa yksi tyttö piakkoin enkä malta oottaa! :) Hostaaminen oli tosi mukavaa ja laitto meiät kaikki menemään mukavuusalueimme ulkopuolelle, hyvällä tavalla! Aijon ehdottomasti tehdä tän uudelleen, nyt kuitenkin on ihan hyvä olla hetken ihan perheen kesken.


Pictures from our summer cottage with Solo, who left a couple of days after Roman. / Kuvia mökiltä Solon kanssa, joka lähti Romania muutaman päivän myöhemmin.

I've been dying my hair with this 15 wash blue color for over three months now and I love the stripes. The color was on sale, only 3€. Now I have this a bit more radical summer hair style on my mind and I'm gonna make it happen soon ;) / Oon värjännyt hiuksia 15 pesun kestävällä sinisellä värillä kolmisen kuukautta ja oon tykästynyt raitoihin kovin! Seuraavaks meen kampaajalle värjäyttämään vähän radikaalimman hiusmallin kesäksi ;)
Ida is back in the game <3


 It was nice to go to Kasvihuoneilmiö for old times sakes. / Oli kiva käydä Kasvihuoneilmiössä vanhojen aikojen kunniaksi.



We caught a fish! / Saatiin kalakin!
I cut heart shaped carrots for Mother's Day in the restaurant :D / Leikkasin sydämenmuotoisia porkkania äitienpäiväksi ravintolassa :D  



Kamilla turned 20 and I was lucky enough to make it to her birthday party! Lot of fun <3 / Kamilla täytti 20, onneksi pääsin hänen synttäri pippaloihin! Lot of fun <3

And then there is this some weird Unicorn who's following me everywhere ;) <3 / Ja sit on tää yks outo yksisarvinen joka seurailee muo ihan joka paikkaan ;) <3

Balcony is still under work but it looks nice already! More pictures later. / Parveke on vielä työnalla mut näyttää hyvältä jo! Myöhemmin lisää kuvia.

Now there's a nice terrace open in Bhnachha Ghar. A great place to enjoy a Lassi drink or maybe even Chef's Special Fried Banana ice cream portion ;P / Nyt on Bhanchha Ghar:ssa kiva terassi auki. Mukava paikka nauttia vaikka Lassi - juotavia tai Chef special fried banana - jäätelöannos ;P 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!