2/23/2016

20

How can everything be so good again! I'm super thankful for everything that I have in my life right now. Valentine's Day at Bhanchha Ghar was busy but successful, thank you for everyone who supported the restaurant! Days at work go so fast especially when there's always something to look forward. Pauliina had a very nice horror themed birthday party, and it was so nice to see old friends! I also turned 20 last week and had the best birthday week ever! We started partying already 17th and continued till 21st :D We had a party at my parent's place and kinda everywhere xD

Miten kaikki asiat voikaan olla näin hyvin! Kyl sitä saa olla kiitollinen kaikesta mitä mun elämässä on tällä hetkellä. Ystävänpäivä Bhanchha Gharissa oli kiireinen mutta menestyksekäs, kiitos kaikille jotka tuitte ravintolaa! Työpäivät menee aina tosi nopeesti, varsinkin ku aina on jotain mitä odottaa. Pauliina piti upeet kauhu teemaiset synttäri bileet, oli tosi kiva nähdä vanhoja frendejä! Itekkin täytin viime viikolla 20 ja oli kyllä paras synttäriviikko ikinä! Alotettiin juhlistaminen jo 17. päivä ja jatkettiin 21. päivä asti :D Pidin bileet porukoiden luona ja oikeestaan vähän kaikkialla xD

Valentine's Day / Ystävänpäivä





My birthday party / Omat synttäri juhlat






My official birthday 18th Feb started at work. My co-worker made me a tomato rose and my grandparent's surprised me in the restaurant! Later we (Salla, Germo, Alex) went to Turku to Hiili restaurant and to watch the Dead Pool movie.

Mun virallinen synttäripäivä 18.2 alkoi töissä. Työkaveri teki mulle tomaatista ruusun ja isovanhemmat teki yllätys visiitin ravintolassa! Myöhemmin me (Salla, Germo, Alex) lähettiin Turkuun Hiili ravintolaan ja kattomaan Dead Pool elokuva


Love <3 / Rakkaus <3


Pauliina's horror themed birthday party / Pauliinan kauhu teemainen synttäri juhla







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!