11/16/2014

fall

Pimeydestä ja ihmisten ajottaisesta kaamosmasennuksest huolimatta tää syksy on ollu mun osalta ihan onnistunu. Aika riittää, töitä löytyy ja on paljon mitä odottaa! :)
    Mul ei vissiin oo kaikki ihan kohallaan ku mä nykyään oikeesti meen ihan mielellään koulutunneil! Mul on paljon rentoi abikurssei täs jaksos, ja niis on paljon kiinnostavii aihei! Saanan kaa odotetaan kovin jo jouluu ja päätettii häne kaa tehä Thanksgiving dinner amerikkalaisittain marraskuun neljäntenä torstaina. :D
     Äidin kaa oltiin lauantaina senior-koira liikuntapäivässä 9-vuotiaan Tutterin kaa <3 Napsu oli kans mukana ja varattiin hänel aika polvikuvaukseen, koska silt luiskahtelee lumpio taas paikaltaan :( (toinen polvi leikattiin aikasemmin) toivottavast ei tarvii leikata toista polvee, saa nähdä :/
    Halloweeninä pidettiin kovasti odotetut halloween juhlat sukulaisten kesken. Täs on nyt aika paljon kuvii juhlista ja kuvien oranssisuus johtuu sit kreppipapereista, jotka oli laitettu lamppuihin tuomaan tunnelmaa.



Kaikki pukeutus jokski, ni mä olin kuollu
cheer-
leader xD

muumioimiskilpailu (y)


sit olin tehny paljon kaikkii koristei ympäri taloo :D
meil oli kyl maailman hienoin viinakaappi takaterassilla xD  !

Vielä on mustan koiran kuvaamises ongelmii, mut kyl tää täst! Nyt on aikaa kuvaillakki enemmän :)
Isänpäivän perhepotretti.

tooosi hyvä, positiivinen, mood booster biisi:
https://www.youtube.com/watch?v=AwCIJCsAxQk

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!