7/03/2014

10min postaus

10 minuutin päästä pitäs olla nukkumassa, koska aamulla lähetään ajamaan Summer uppiin! :P Bloggaaminen ei oo nyt huvittanu yhtään koska  ei oo kuvia! :( Ei kännykällä saa yhtään blogin arvosia kuvia otettuu :/ Sain just uuden kännykän ja siin pitäs olla iha semi hyvä kamera, mut mikään ei korvaa Canonia :(
    Niko lähti 26.6 nyt sit sinne Kaliforniaan! Oon niiiin kateellinen! Hän on samalla reissulla ku mäkin olin, mut vielä viikon kauemmin ja hän asuu isäntäperheen sijasta asuntolassa. Oon mä ainaki lähettäny hänelle tuliaistoiveet ;)
    Juhannuksen vietin perinteisesti mökillä sukulaisten, komean kokon, koirien ja juhannus saunan kera! Lauantaina lähin sit vielä Helsinkiin bilettää xD Ollaan Kampun kaa odotettu Summer uppii toooosi kovi ja huomen ois nyt sit viimein lähtö! Yövytään äidin ja mun Lontoon matkasta tutun ystävän Marin kämpässä, ku hän on matkoilla. Meil on myös auto käytössä ja mun ois tarkotuksena ajaa sinne, joten saa nähä miten löydetään perille xD
     No ei ihan ollu 10min postaus ku Kamppu soitti viel (vaatekriisi yms.) xD Jos vaikka festareilta sais vähän enemmän kuvia ni innostuisin taas postaamaan :)

TWITTER
Hyvät suomalaiset! Innostukaa käyttämään Twitteriä! Omia suosikki julkkiksia seuraamalla saa kuulla tuoreimmista tuoreimmat lööpit suoraan julkkiksen itse kirjoittamana, ei minkään iltalehden tai staran muuntelemana! Mulle twitterin käytöstä on tullu päivittäistä ja luen uutiset ennemmin sieltä kuin esim. facebookista. Ois kiva jos suomalaisetki innostuis Twitteristä yhtä paljon ku muutkin. Twitter / sancanis

Vivekan kaa vietettiin kiva päivä leffassa and in the special place ;) 
Eekan kaa käytiin toisessa keksissä kaakaolla, kyllä oli halpaa! Tää ihana kaakao "annos" makso 3.50€

Tein porukoil amerikkalaisen aterian yks ilta :D 
American pie ;D 
äiti ja Salla taiteili Kristjanin pikkusiskolle Christinelle synttärikakun :P 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!