12/24/2013

24.12.13

Jouluaatto <3 Toivottavasti kaikki vietti mukavan, vaikkakin lumettoman joulun :) Meiän joulu vietettiin himassa isovanhempien ja serkku-perheen kaa. joulupukkiki muisti meil vierailla x'D !
Justin Bieber - Mistletoe
Nyt rentoudun ja chillaan ja katon leffaa :) Yli huomen Ida tulee taas Espoosta meille neljäks yöks! <3 täytyy kehitellä jotain jännäää ja nauttii lomasta :)


 maailman parast jouluruokaa ku iskä on kokkina <3
Coldplay - Christmas Lights

ja tottakai meillä kävi pukki ja muori + kolme tonttuu jakamas lahjoja <3 




Täs kuvii sit jouluu enne :) oon piuhaillu, koiraillu, nauttinu ja leffaillu :) 

tilattiin Zalandolt mulle uudet kengät <3 
Sallan luota :) 








oon taas vähä taiteillu koruja :) 
mä en ymmärrä ku Blogger ei lisää näit kuvii alkuperäsinä :O ! tä on iha erilainen tä kuva oikeesti! en ois uskonu et niinki yleinen paikka ku Blogger raiskaa kuvien laatuu! 
Napsun ilmeest näkee selväst mitä mielt hän on Tutterin läsnäolosta mun sängyl xD 
juu se on vammane

Hyvää jouluiltaa kaikille!
xoxo Sanni

2 kommenttia:

  1. Toi paska mun housuist ja toi vamppi kuva pois!!! xDDD

    VastaaPoista
  2. hahahah toi vamppi kuva on just paras! :D

    VastaaPoista

comment!