11/17/2013

17.11.13

Ihana viikonloppu takana! Viime viikonlopusta sen verran et isänpäivänä oltin Salon seurahuoneella syömässä, josta mentiin Somerolle mamman ja papan luokse. :)
    Oon nii onnellinen et alko uus jakso, meinaa nyt on tosi rentoo koulus! 19. pvä meen taas siihen Päivä johtajana - projektiin, täl kertaa Astrum-keskukseen!
      Viime torstaina jäin Sallan ja Kristjanin kämpille asustelemaan. Sielt on helppo päästä kouluun ja kaikkialle. Perjantai ilta löhöiltiin Kristjanin ja Sallan kaa ja kävin myös moikkaa frendei :) Lauantaina oli sit Viking Babesien pikkujoulut Paulan luona :) Oli hauska hauska ilta, saatiin kuulla paljastuksia toisistamme ;D astetta villimpi viikonloppu vaihteeks (y) ;)
     Tajusin just et jouluun on enää kuukaus! Ku kattoo ulos ni ei kyl uskois eikä mul oikee vielkää oo yhtää joulufiilist :/ Nyt oottelen himassa Hippua, ku hän on ollu porukoiden kaa mökillä hoidossa. kamala ikävä!!! <3
Jemin ja mun lagi-illat :D meikki ala Sanni

kaunotar lähössä bilettää ;) 

isänpäivä meikit :) 
Hani mamman ja papan luona :) 
mamma panostanu ;) 
täs nää mun kaks ihanuutta <3 
hahhaa tä oli osuva :D (y) pitäskö meiänki hankkii tälläset kuteet jouluks! :D
Tää ois paras joululahja ikin! <3 












Mä oon totaalisesti rakastunu Sirach Charlesiin (Angel) ! <3 se on niiiiiiiiiiiiiii hyvännäkönen ja osaa laulaakki! Aikasemmi mulle tuttu Angel - Wonderful -biisin kautta :)

kyl huomaa et on Hani kasvanu! 

tehtii Sallan kaa oikee kunno suursiivous :) 
nää sitte sieltä pikkujouluista...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!