4/14/2013

14.4.13




 Nyt on sit ainaski kuvia! :) Oon selvinny näist kiireisist viikoist ja nyt alkaa uus jakso ! :) Ens tiistai yöllä Viktor sit jo tuleekin kaheks viikoks! Oon suunnitellu tääl iha fiiliksis kaikkee mitä voitais tehä ja nähdä.
     Salon lukion muotinäytös on nyt takana ja oli onnistunu, vaikkakin katsojii oli vähäsen. Ja kyllä tosissaan mä olin lupautunut malliksi sinne Kamillan ja Emilian kaa. xD Esittelin Maripuodin mekkoo, Muotiperhon (järkyttäviä) vaatteita, K-kengän kenkiä ja Headlinen kampausta. :) Noh... ylitin itteni ja selvisin jopa hengissä kahen metrin korkuselt catwalkilta :D
     Kauan suunniteltu leffa-maratoni saatiin nyt sit järjestettyä ! Eilen Kamilla, Eetu, Saana, Jemina, Emilia ja mä vuokrattiin kolme leffaa Film Townist (American Pie luokkakokous, Ecstasy ja Love and the other drugs) ja katottiin ne. :)
     Meiä porukat lähti siit sitte möksälle ja me saatii Anniinan ja Kamillan kaa päähäänpisto et voitais pitää pippalot meil jälleen :D No loppujen lopuks saatii aika pirskeet aikaseks xD Juhlisin ite ehkä vähä liikaaki, meinaa mun sunnuntai aamun kahentunnin hiphop-treenit ei oikee sujunu energisest ;D
     Tänään, sunnuntaina mul on ollu kauhee olo koko päivän! Kaiken lisäks unohin palauttaa aamul ne vuokratut leffat ja niin mä sit nappasin Jopon ja pyöräilin Film Towniiki /:
Ei oo kyl koskaa varmaa ollu näin paljo kiirei, asioi ja paikkoi mis pitää olla /: koeviikko on kuitenki nyt onnistuneesti ohi ja uus jakso alkaa :)
mäki kokei <3
Fiksu muksu pilaa peilinsä ;D

hyvi mahtu (y)
me mennää äidin kaa useemminki auttaa Sallaa ku saatii oikee gurmee annokset :D


Koeviikon päätti muotinäytös :) Kampaus by Headline :)
Mun vaatteet Muotiperhosta, kengät K-kengäst, Kampun vaatteet Snob Shopist :)

Kamilla oli yks päivä meillä silleen et vietiin koirat lenkille. Napattii Niko mukaan ja päädyttiin mm. heinäpaaleille ja latoon xD

mun koirakuiskaaja ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!