3/08/2013

8.3.13

 Opolta sain hyviä uutisia! Meidän perheeseen tulee parin viikon päästä unkarilainen vaihtari Viktor asustamaa pariks viikoksi! :) Enempää tietoa ei mulla oo vielä ): Muutenkin meillä on perheessä tällä hetkellä yksi "ylimääräinen" jäsen, meinaan Siru. Siru on siis mun siskon poikaystävän, Messarin koira, joka käy meillä aina hoidossa :) No nyt oon saanu Sirusta oivan juoksu kaverin lenkeil :D  
     Valitettavast tänää Messari otti Sirun takas oikeeseen kotiin, mut mul on suuret suunnitelmat viel ;) Soitin tosi vihasen puhelun hänel, ku oli multa yhen koiran vieny x'D ! Asiasta toiseen... Tänää oli naistenpäivä. Koulun jälkee mentii Kamillan ja Nikon kaa shoppailemaan ja illalla kattomaan Lumoava kirous leffa joka oli AIVAN PASKA! o: oisin luullu et mä tykkään siitä, mut se meni kyl vähä yli jo o: /: 
     Mä oon saaanu tän viikon jännittää ku eduskunnan käsittelyyn meni yks todella merkittävä asia! Nimittäin ensimmäinen hyväksytty kansalaisaloite turkistarhausten kieltämiseks! Halusin mennä seuraamaan sitä Hesaan, mut koulu osus samaan aikaan /: Hollanti ja Slovenia lopetti kans turkistuotannon, mut siit lisää tol toisel sivul Julmatotuus
      Huomenna ois luvassa lipunmyyntiä Plazassa muotinäytöstä varten :) Ja sunnuntaina Jannin rippijuhlat sitten :)

 Jemi ja Nicolas :)





 Nikon kaa oltii yks päivä "Hähkänän upeessa laskettelukeskuksessa" eli jokirannas x'DD oli melkee hankikanto ja upee päivä! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!